I Got Played
S5, A7: Connor en Oliver proberen een kerk te vinden voor hun huwelijk om hun moeders tevreden te houden. Annalise en Nate zetten hun zoektocht naar gerechtigheid voort ondanks de eindeloze tegenslagen en omstandigheden. Annalise begint te twijfelen aan de toewijding van de gouverneur ten opzichte van haar zaak.