I Love A Charade
S5, A8: De meiden zijn te gast op een bruiloft in de Hamptons. Carrie loopt Jack Berger tegen het lijf. Charlotte maakt haar relatie met Harry openbaar. Miranda verzoent zich met haar moederrol. Samantha organiseert een groots feest bij Richard.