S4, A6: De familie komt samen voor een bijzondere vakantie en ontmoet een hele tak van de Pfeffermans waarvan ze niet wisten dat ze bestonden. Ali trekt zich terug van de rest van de familie als haar politieke opvattingen haar ertoe brengen om de tweestrijd te betwisten.