S1, A3: Fry is zo'n sloddervos dat hij het Planeet Express-kantoorgebouw uitgezet wordt. Hieruit ontstaat een opmerkelijk huishouden wanneer hij bij Bender intrekt, waarbij hij ontdekt dat er een hoop op losse schroeven staat in een huis met een robot.