S9, A4: Meredith is zich ervan bewust dat Derek misschien nooit meer zal kunnen opereren en vertelt daarom niets meer over de operaties die ze zelf uitvoert. Richard vraagt Dr. Catherine Avery om hulp bij het verrichten van een ingewikkelde ingreep.