True Blood I Will Rise Up
S2, A9: De gewonde Eric profiteert van de goedheid van Sookie en schept zo een onverbrekelijke band met haar. Hoyt en Jessica dineren met Maxine. Sam ontsnapt uit zijn kooitje.