Shameless Icarus Fell. And Rusty Ate Him
S8, A6: Terwijl Debbie (EMMA KENNEY) bang is dat ze zwanger is en in een benarde positie terechtkomt, schakelt Lip (JEREMY ALLEN WHITE) de hulp van Carl in om een sponsor te vinden.