Icarus
S10, A11: Terwijl de VRA in volle werking is, keren Carter Hall en Star Girl (BRITT IRVIN) terug om Clark te helpen omgaan met Slades (MICHAEL HOGAN) verschijning nadat hij Lois heeft ontvoerd.