Scandal Icarus
S3, A6: Olivia moet een belangrijke beslissing nemen die al haar betrekkingen in het Witte Huis zal beïnvloeden, en Harrisons loyaliteit aan de de Gladiatoren wordt op de proef gesteld. Ondertussen gaat het team door met de voorbereiding van Josie Marcus terwijl Cyrus en Mellie tegen haar samenspannen.