Ice Follies
S1, A9: Wanneer Martinez' broer sterft aan een overdosis drugs, wil hun vader de verantwoordelijke drugsdealer vermoorden. Op het bureau nodigt Donna Abandando Detective Medavoy uit voor een avondje schaatsen.