Smallville Identity
S8, A7: Jimmy maakt een foto van Clark die zich haast om Lois te redden van een overvaller en hij slaagt erin om een rood-blauw waas op de foto te krijgen. Tess besluit het op de voorpagina van de Daily Planet te zetten.