American Sports Story If It's To Be
S1, A1: De jonge Aaron groeit op met hoge verwachtingen en een immense druk voor zijn voetbalcarrière. Wanneer er een tragedie plaatsvindt, komt zijn lot in nieuwe handen terecht.