If You Love Me, Why Am I Dyin'?
S4, A3: Sookie sluit een deal met Eric en sluit weer aan bij Alcide. Bill straft een dolende vampier en begeleidt een met schuld beladen Jessica. Jason wordt gecast als een onwillige redder.