Ik ken hem door en door
S2, A23: Ally besluit een agressievere benadering te gebruiken in haar zoektocht naar een partner. Een lesbische vrouw die een baby wil, klaagt haar verzekeringsbedrijf aan wanneer ze weigeren haar bevruchtingsproces te dekken. Nelle voelt zich bedreigd door de relatie die Cage met Ally heeft.