Ugly Betty Ik Kom Eruit
S1, A14: Betty doet haar best om de modeshow van Mode tot een succes te maken tijdens de Fashion Week in New York. Christina bereidt zich voor op het debuut van haar eigen lijn. Door een schokkende onthulling wordt de show van Mode stilgezet.