King of the Hill Ik wil niet wachten
S5, A3: Terwijl Hank lijkkisten maakt voor zijn gezin worstel Bobby met het feit dat hij nog steeds als een kind behandeld wordt en Joseph overpeinst hoe lastig zijn volwassenheid is.