S1, A2: Yasemin begint met een nieuw filmproject. Bij de productiemaatschappij komt ze erachter dat Ekin door haar vader uit huis is gezet. Omdat Yasemin zichzelf herkent in Ekin, nodigt ze haar uit bij haar thuis. Yasemin, die haar laatste doelwit niet kon doden en een irrelevante persoon heeft gedood, wordt door Ahmet ondervraagd.