Anyway, I'm Falling in Love With You. I'll Be by Your Side
S1, A2: Kizuki, who Mizuho saw as the crybaby little brother of the group, has lately been hitting on her; since Mizuho believed her and Kizuki would be childhood friends forever, she is not sure how to approach this situation.