I'm Alive and On Fire
S4, A4: Alcide helpt Sookie bij het zoeken naar Eric. Marnie zoekt begeleiding om een betovering te verbreken. Bill ontdekt een gemeenschappelijke band met de Bellefleurs. Jason smeekt om bevrijding van Hotshot.