Algiers, America I'm Not Tired Yet
S1, A4: Terwijl de Cougars hun dominantie op het veld voortzetten, worstelen ze met aanbiedingen van universiteiten en het toenemende geweld in Algiers. Thanksgiving geeft ze een hoognodige onderbreking van het voetbal, maar dan komen de play-offs en een moeilijke tegenstander in de halve finale.