S3, A13: De dood maakt weer willekeurige slachtoffers die bij Fisher & Diaz terechtkomen. Nate probeert zijn innerlijke demonen te verzuipen. Federico begint een affaire met een stripper. Ruth en George verrassen de hele familie.