S1, A5: Ralf staat op de uitkijk: wie is de mysterieuze vrouw die steeds op zijn auto schrijft? Na een misverstand heeft hij plotseling een hond en een date met een onbekende die een heel onverwachte wending neemt. Maria heeft ook een date en gaat te ver met een daad waardoor de dag een rampzalig einde krijgt.