S2, A6: De arrestatie van een juwelendief brengt Peter en Neal op het spoor van een ernstige zaak van een adoptie-advocaat die honderdduizenden dollars heeft afgeperst van zijn cliënten. De zaak neemt een gevaarlijke wending wanneer blijkt dat de advocaat connecties heeft met een Russische maffiabaas.