In Goddess We Trussed
S11, A17: Andy's enigszins slinkse werk buiten dienst om te bewijzen dat Hatcher zijn eigen vrouw heeft vermoord, zorgt ervoor dat hij uit het 15e district wordt overgeplaatst naar het Bellevue lijkenhuis, opgezet door Detective Hatcher. Ondertussen is het team in de weer nadat een dominatrix vermoord is aangetroffen.