In Goede en Slechte Tijden
S3, A15: Het SUR-team komt bij elkaar voor Scheana's bruiloft, maar Scheana krijgt een zenuwinzinking wanneer de dag van haar dromen in een nachtmerrie verandert. James confronteert Kristen over haar voortdurende obsessie met Tom Sandoval. Jax, Tom Sandoval en Tom Schwartz bespreken de voordelen van trouwen.