Law & Order: Special Victims Unit In Loco Parentis
S19, A15: Carisi (Peter Scanavino) stelt een politieonderzoek in wanneer zijn nichtje een klasgenoot aangeeft voor aanranding. Stone (Philip Winchester) leert dat er geen perfecte getuigen zijn bij seksuele misdrijven.