In Love with Opus Dei
S1, A2: Nadat ze lid werden van Opus Dei, herinneren voormalige leden zich dat ze geïsoleerd werden van hun families en dat ze een veeleisend schema kregen van gebed, gehoorzaamheid en werken zonder loon.