S1, A2: Na een aanwijzing over een moorddadige vijand, reist Jonah, naar een wonderbaarlijk land om een groot kwaad te vinden en zijn familie te wreken. Zijn zoektocht brengt Jonah in levensgevaar en alleen de herder Meyer Offerman kan hem redden. Millie Morris ontdekt in Florida dat het kwaad vele gezichten heeft en dat haar zoektocht naar de waarheid meer kan onthullen dan ze had verwacht.