Legend of the Galactic Heroes: Die Neue These In the Eternal Night
S1, A1: The Galactic Imperial Navy, led by High Admiral Reinhard, launches an attack on the Free Planets Alliance. The latter has surrounded them on three sides with forces that double the Imperial Navy's in number.