S1, A2: De toppen van de Rocky Mountains behoren tot de hoogste en ruigste van het continent: de lucht is ijl en koud, het terrein is steil en de bomen wortelen niet. Leer hoe berggeiten, dikhoornschapen en zwarte beren deze barre omstandigheden trotseren.