S3, A4: Wanneer een leiderschapsbeproeving in de wildernis een duistere wending neemt, moeten Walt en het team een moordenaar en vermiste tieners opsporen. Branch gaat door met zijn ongeoorloofde zoektocht naar degene die hem heeft neergeschoten.