S1, A5: De chef-koks worstelen met een olifant in de kamer, een zogenaamde witte olifant, en ontdekken al snel wie van hen spullen leent zonder ze terug te brengen. Cheffy's gevoel voor sensatie drijft twee rivalen tot het uiterste.