S1, A1: Minister Eva Basarto Henriksson - EBH - wordt ontvoerd tijdens een toespraak in Järva, een aandachtswijk waar wetteloosheid heerst. In alle chaos moet de politie zich terugtrekken. Agent Fredrika krijgt de schuld van het drama en ronselt de voormalige MMA-vechter en crimineel Emir. Tijdens een bevrijdingspoging stort er een tunnel in en raken ze ingesloten tussen de brokstukken.