S1, A5: Inspiratie kan moeilijk zijn. Soms duurt het jaren om het te vinden, terwijl het soms precies onder je neus ligt. Regisseur Dan Scanlon neemt ons mee op zijn persoonlijke, inspirerende reis , die leidde tot zijn film Onward.