S1, A1: Authenticiteit is essentieel om een film te maken die geloofwaardig en herkenbaar is. Co-regisseur Kemp Powers bespreekt zijn persoonlijke ervaringen, die hem ertoe brachten om een eenvoudige, maar cruciale scène voor Soul te schrijven.