The Patient Intake
S1, A1: Dr Alan Strauss, een therapeut die rouwt om de dood van zijn vrouw, ontvangt een raadselachtige nieuwe cliënt. Als de twee mannen worstelen met hun zeer verschillende en individuele problemen, verandert hun professionele relatie door een keuze die hen sterk met elkaar verbindt. Geschreven door Joel Fields en Joe Weisberg. Geregisseerd door Chris Long.