Grey's Anatomy Invest In Love
S6, A8: De ouders van Arizona's 10-jarige patiëntje willen een gulle donatie doen aan het ziekenhuis, maar als de patiënt achteruitgaat, zit Arizona met een geval van belangenverstrengeling; Cristina test haar grenzen uit met Owen.