S3, A6: In een poging om de kaartverkoop te stimuleren, haalt Mateo de controversiële rapper Lil Dini binnen, die botst met Take 3. Star en Noah vertrouwen elkaar hun relatieproblemen toe. Simone wordt in een lastige situatie gebracht als Jackson als haar medespeler in een film wordt gecast. Derek houdt iets geheim en Cottons vermoedens over Cassie groeien. Xander dwingt Cassie om de rat in haar organisatie te vinden.