Nordin Is dat inclusief of exclusief Mocro tax?
S1, A5: Nordin denkt als leraar eindelijk zijn draai te vinden, maar als hij vergeet dat het vakantie is, ontdekt hij per toeval dat Vera en haar corrupte kliek plannen smeden om de school te slopen. Souf en Amine pitchen hun droomstartup, terwijl Hayat zich vastbijt in een mediastrijd. Als Nordin een deal verpest, dwingt chantage hem zijn baan op te geven. Is dit het einde van Meester Nordin?