S1, A4: Als Funny een loodgieter nodig heeft, probeert hij de groep af te leiden met boodschappen om een bezoek van de 'funhouse doctor' te vermijden. Funny neemt iedereen mee naar Big Fish Swamp om te gaan vissen.