Vivant Is My Father a Demon?
S1, A6: Nogi verlangt ernaar om Tent-leider Beki Noghon te ontmoeten, die hij beschouwt als zijn lang verloren gewaande vader. Hij bespreekt zijn leven en motivaties met zijn alter ego.