Dumbbell Is Sensei ook op dieet?
S1, A3: Satomi Tachibana, een van Hibiki's leraren, komt naar Silverman Gym om af te vallen. Kan ze haar geheime hobby verbergen voor haar leerlingen? Ayaka gaat met Hibiki en Akemi lunchen en merkt dat er iets niet klopt aan Hibiki's bento.