S7, A20: Roni neemt de hulp van Lucy aan om Henry te laten ontwaken, maar het gaat niet zoals gepland. Ondertussen gaan Rogers en Weaver naar Margot in de hoop door te dringen bij Tilly. In een flashback worstelt de jonge Henry met de beslissing welke weg te volgen, tot een mysterieus telefoontje hem op weg helpt.