No Taste Like Home with Antoni Porowski Issa Rae's Senegalese Royal Roots
S1, A5: Antoni neemt Issa mee naar het thuisland van haar vader, Senegal, waar ze verhalen over haar voorouders horen, zoals de sterke vrouwen in en koninklijke banden van haar familie. Tijdens deze culinaire reis komt Issa meer te weten over de biijzondere geschiedenis van haar familie en hoe die verband houdt met haar eigen identiteit.