Comedy Island Thailand It's a showtime!
S1, E2: After Rusameekae's victory, he becomes the first to be sent home; March, Jack, Phuak, Peak, and Ticha find an enigmatic message from an anonymous source hidden inside seaweed jelly, that claims it can help them escape the island.