90 Day Fiancé: Happily Ever After? It's My Secret To Tell
S1, A2: Danielle worstelt met het vertrek van Mohamed en hij overweegt naar Miami te verhuizen met een vrouw die hij online heeft ontmoet. Loren en Alexei maken ruzie over een geheim dat Loren niet wil vertellen. Paola neemt een modellenbaan.