90 Day Fiancé: Happily Ever After? It's Only the Beginning
S1, A1: Het leven gaat door voor Danielle en Mohamed, Loren en Alexei, Russ en Paola en Melanie en Devar. De koppels kijken terug op hun 90-daagse reis met een K-1-visum en realiseren zich dat hun leven als pasgetrouwden er niet eenvoudiger op is geworden.