Mixed-ish It's Tricky
S1, A12: Rainbow wil stereotypen op school bestrijden nadat ze bij het atletiekteam komt en het voelt alsof haar vrienden alleen haar huidskleur zien; Santamonica probeert cool genoeg te zijn om met Rainbows vrienden om te gaan.