S2, A11: De Huangs bereiden zich voor om Chinees Nieuwjaar te vieren met hun familie in Washington DC, maar een vergissing met hun vliegtickets dwingt hen om de feestdagen in Orlando door te brengen. Wanhopig op zoek naar andere Aziaten om het mee te vieren, ontdekken ze de Aziatisch-Amerikaanse Vereniging van Orlando, die een minder authentieke interpretatie van Chinees Nieuwjaar hanteert.