S1, A3: Jackson gaat Action Painten: Arty en Jackson gaan naar schilderles op Verftopia. Ze zitten allebei vol energie en kunnen niet stil blijven zitten. Daarom introduceert Pablo een verftechniek die bij hun stemming past: Action painting! Arty op Safari: Annie heeft een toekanmasker gemaakt en nu wil Arty ook een masker. Ze gaan naar Papíeria en Brigadier Papier laat zien hoe je een dierenmasker maakt.